Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Rundsmörjning

Kategori: Allmänt

Nu får det vara nog med sunkaget. Har tagit mig i kragen och bokat en tandläkartid för första gången på väldigt många år. Plus en frisörtid, i eftermiddag redan! Där minns jag inte om det var 2 eller 3 år sedan sist men behovet är skriande. Höstens alla luskamningar har slitit rejält. Sen blev det en tid bokad hos optikern också.
 
Så innan jul kommer jag vara som ny.
 
Är för övrigt klar med förlagsutskicken för deckaren nu i alla fall. Dags att skicka ut relationsromanen igen också. Men den tänker jag läsa igenom innan jag skickar, var flera månader sedan nu så känns rätt kul att komma tillbaks till den igen. Det är guld att jobba parallellt med två manus så man slipper tråkig dötid utan kan hoppa fram och tillbaka mellan projekten. 
 
Men först, lite textrespons idag. Behöver en paus från mig själv och lite nya vibbar. 
Kommentera inlägget här: