Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Fredagsmys

Kategori: Allmänt

Blev sånt här fredagsmys idag! Behöver nåt glatt och lättläst efter en tung tid med en tyvärr måste jag säga dålig deckare jag kämpat med en längre tid utan att lyckas ta mig igenom ens halva. 
 
 
Julboken passar bra efter en vecka med julmusik dagarna i ända. Och är i lyckans land, finns få saker så bra för välbefinnandet som julmusik! Har dock insett att lugna favoriter endast sänds över internet och den radiokanal som är kvar på deras gamla frekvens, lugna klassiker, inte kör någon julmusik alls. Var några förvirrade bilturer med panikartat rattande på radion innan jag till slut fick googla och informera mig om hur det ligger till. 
 
Idag hugger jag in på relationsmanuset igen. Hjälp, läskigt!

KOMMENTARER:

  • Elin Säfström säger:
    2018-11-18 | 04:37:07
    Bloggadress: http://allabloggarutomjag.blogspot.se/

    Julmusik är fantastisk! Brukar försöka hejda mig fram t.o.m. 1 december för att inte storkna så småningom, men det ÄR härligt. Relationsmanus! Heja!💪🏻

    Svar: Ja, brukar försöka det oxå men nu när jag öppnat den kranen är jag fast. Men maken förbjuder att det spelas hemma före 1:a advent så blir viss återhållsamhet tills dess ;)
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: