Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Respons!

Kategori: Allmänt

Ja, idag har jag fått en text att ge respons på! Precis vad jag behövde känner jag. Roligt! 
 
Igår var jag ute och slog runt på stan, som vanligt tog jag mig dit motvilligt men sen var det ju superroligt när man väl var där. Men sov dåligt efter allt vin så idag blir en trött dag. 
 
”Dödade” (alltså när man lyssnar på en podd och samtidigt läser mail etc. så att man inte hänger med riktigt på vad de säger men ändå hört tillräckligt för att inte kunna/orka lyssna en gång till) ett avsnitt av förlagspodden igår, så irriterande. Har gjort det med många poddavsnitt den senaste tiden. Dags för lite fokus nu. 

KOMMENTARER:

  • Annika säger:
    2018-05-22 | 08:16:10
    Bloggadress: http://www.nastasida.blogspot.se

    Haha, så gör jag med heeela tiden, men för mig räcker det att någon i podden säger nåt som får tankarna att glida iväg, och vips har jag missat typ allt.
    Väl unt att slå runt en kväll, sånt behövs ibland :-)

    Svar: Haha, ja det där med fokus... Det var värt det med utekvällen även om denna dag varit riktigt tuff att ta sig igenom.
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: