Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Nedräkning

Kategori: Allmänt

Okej, räknar ner ordentligt nu tills denna redigeringsrunda  ska vara klar! Hundra sidor kvar. Cirka. Forsar fram genom texten och ändrar bara det som verkligen behövs. Vill vara klar, skriva följebrev, skicka till förlag, fundera över vad sjutton jag ska skriva på sen. Har inget nytt projekt planerat vilket är en ovan och märklig känsla. Har jag fler böcker i mig? Det ligger några idéer på lut men det är ju en lång väg därifrån... Vilken genre är min främsta fråga inför det. 
 
Kan jag bli klar med redigeringen i nästa vecka? Låt det vara möjligt!! 
 
Poddtipsar också om veckans avsnitt av Fantastisk podd, Att tala om sina texter. Intressant lyssning även för mig som inte får chansen att göra det ännu.  
Kommentera inlägget här: