Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Synopsis vändning

Kategori: Allmänt

Känner mig splittrad för närvarande. Måste få iväg mina tidigare manus till några förlag till känner jag. Annars är det ju höst igen utan att något har hänt.
 
Så nu banne mig ska jag skriva synopsis på dessa båda och skicka dem till alla förlag och agenter som efterfrågar synopsis vid inskick. Grattis till alla er, snart får ni in ett eller kanske två riktigt bra manus med en hängiven arbetsmyra till författare bakom som gärna plågar halvt ihjäl sig för att leverera något som är möjligt att ge ut. Är generös med villkoren och ska inte vara så överdrivet juristig i avtalsförhandlingarna jag lovar. Skynda fynda! 
Kommentera inlägget här: