Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Resepaus

Kategori: Allmänt

Tog en lite spontan semesterdag idag (vilket innebar att jag jobbade 11 timmar igår för att hinna rensa undan men det är en annan fråga...).
 
Gårdagens konmunaltrafikresor gick åt till att planera och fixa lite inför denna lilla tripp vi snart åker på. Min mamma fyller nämligen jämnt nu i juli så vi drar iväg vår familj (minus hunden som får vara hos svärföräldrarna, eftersom många på min sida av släkten ogillar hundar alt. är allergiska så är han svår att ha med i dem sammanhangen), mina tre brorsor och deras familjer samt såklart mamma & pappa också. Totalt femton personer så det blir rätt röjigt men kul. Och vi ska till Tällberg som vi varit i några gånger tidigare och som uppskattas mycket av mamma. 
 
Så nu drar vi så snart vi kan, barnen är övertaggade på att resa bort och särskilt att bo på hotell så de ville helst gå direkt ut sängen i bilen och dra på en gång. Själv hoppas jag hinna ta det lite lugnt innan det är dags att sätta sig. 
 
Tror inte datorn får följa med denna gång men har inte bestämt mig än. Den eviga frågan... 
 
Men är sugen på nästa vecka som ser lugn ut, ta i trä. Har stora förhoppningar att få klart åtminstone det ena synopsiset (?) då och kanske göra några utskick. 
Kommentera inlägget här: