Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Råmanus & röda dagar

Kategori: Allmänt

Fortsätter på inslagen bana och skriver ena resvägen och jobbar den andra. Funkar bra även om jag gärna hade skrivit åt båda hållen. Men snart är det semestertider så då hoppas jag det ska lugna sig så jag kan öka skrivtempot. 
 
Röda dagar däremot känns inte riktigt lika roliga som vanligt när man har ett råmanus i antågande. Smått frustrerande med sådana små uppehåll, som imorgon till exempel. Men vi ska fira på Drottningholm är planen så kommer säkert att bli fantastiskt på alla sätt. 
 
Nytt kapitel att skriva på idag, kapitel fem närmare bestämt. Låt föreställningen börja (ser det alltid spelas upp som en film i mitt huvud medan jag hittar på).
Kommentera inlägget här: