Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Nu kommer alla känslorna...

Kategori: Allmänt

Puh, PMS + skolavslutning = mucho känslor.
 
Känner mig så gammal och klyschig när jag ojjar mig för att ännu ett år har gått och min plutt är sååå stooor. Och hennes kompisar är så stora att de knappt känns igen. Inte kan sluta undra vad som hände etc etc. 
 
Är glad att ha tagit aktiv skrivpaus för idag hade det omöjligen blivit något gjort. 
 

KOMMENTARER:

  • Annika säger:
    2018-06-13 | 08:02:30
    Bloggadress: http://www.nastasida.blogspot.se

    Ja jisses, det är verkligen inte klokt det där, men lite skönt ändå att bli en klichéförälder ;-)
    Min BEBIS slutar dagis, för gott, på fredag och blir sedan ett skolbarn. Mamman har inte hängt med.
    Klokt att du valde skrivpaus :-)

    Svar: Just det då är hon som min yngsta som har 7 dagar kvar tills hon checkar ut från dagis. Ser fram emot att bara ha skolbarn men saknar samtidigt småbarnsmyset. Nu är den blomstertid nu kommer i alla fall avklarad för den här gången, det var så fint med alla somriga & glada barn!
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: