Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Fredag och responsgrejer

Kategori: Allmänt

Ja, har fått in lite mer responsgrejer att jobba med så det längtar jag efter att sätta tänderna i nu! Och nästa vecka kan jag förhoppningsvis skriva på mitt eget igen, riktigt taggad för det också. 
 
Tog det synnerligen lugnt på jobbets sommarfest eftersom jag mådde illa hela tiden på grund av överdosering av jordgubbstårta på dagisavslutningen som var innan.
 
Nya klänningen gjorde sig inte så superbra på selfie men här är den i alla fall! 
 
 
Bulliga kinder fick jag på denna bild i alla fall vilket alltid gläder då dottern annars brukar förundras över och vilja diskutera hur det kommer sig att mina kinder kan vara plattare än gammelmormors (som var 100 år när hon dog) :/ 
Kommentera inlägget här: