Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Fredag igen!

Kategori: Allmänt

Tjoho, fredag igen! Ännu ett bra skrivpass igår morse. Jobb på vägen hem tyvärr men ska inte klaga. 
 
Första refuseringen som var superstandardvarianten på relationsromanen (för denna runda, säkert den femtioelfte totalt genom åren) damp ner igår också. Kan inte säga att jag bryr mig nämnvärt faktiskt, är rätt luttrad på refuseringafronten vid det här laget. Säger som Jessica Andersson, Can’t hurt me now... Men om alla som jag skickat till refuserar, då kommer det kännas desto mer.
 
Helgen kommer bli smått hysterisk med massa födelsedagsfiranden och kalas.
 

KOMMENTARER:

  • Annika säger:
    2018-06-08 | 09:28:01
    Bloggadress: http://www.nastasida.blogspot.se

    När man inte deppar ihop över standardrefuseringarna längre, då har man producerat en hel del text :-) Skön känsla, även om refuseringar så klart svider!
    Ha en trevlig helg, mitt i kalasandet :-)

    Svar: Haha, ja känner mig verkligen luttrad av denna märkliga oberördhet! Skön känsla :)
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: