Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Wiiihaa, semester!!

Kategori: Allmänt

Yay, nu är det min tur med semester!
 
 
 
Ska bli skönt att vila ögonen som är helt slut efter två veckor nästan helt utan möten och alltså i stort sett bara jobb vid datorskärmen. Ajajaj, nu är det suddigt för ögonen. Och sova ut lite på morgnarna. Kolla in påsarna under ögonen :/ Har varit tufft när familjen haft ledigt & sena kvällar samtidigt som jag har behövt släpa mig upp och jobba på morgnarna sen... Fördelen med sen semester är att man redan hunnit varva ner så känner mig helt lugn och behaglig redan nu vilket är ovanligt för min del. 
 
Hoppas hinna redigera mycket på semestern. Det här klipp och klistrandet tar längre tid än man kan tro och är inte jätteroligt om jag ska vara ärlig. Antagligen det tråkigaste skrivrelaterade jag gjort, kommer inte på nåt som varit värre just nu i alla fall. Får hoppas det blir bra i slutändan bara, så är det ju lätt värt det. 

KOMMENTARER:

  • www.nastasida.blogspot.se säger:
    2018-07-20 | 22:10:35

    Grattis till semestern! Hoppas det går bra med klipp-och-klistrandet :-)
    //Annika

    Svar: Tackar, känns riktigt bra!
    Helena Dahlberg

  • www.nastasida.blogspot.se säger:
    2018-07-20 | 22:19:50

    Inser att jag nog missat att gratulera till din fina refusering (läser, men har i någon typ av värme-/semesterkoma inte kommenterat). Jättegrattis! Så bra jobbat!!
    //Annika.

    Svar: Tack, ja det är lite semesterfeeling på skrivarbloggsidor överlag. Är väl bra att även fanatiker som vi kopplar av ibland :)
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: