Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Utmaning

Kategori: Allmänt

Det här skrivpasset blir en riktig utmaning. Börja gå till botten med manuset och framförallt välja spår. Det är för spretigt och jag måste helt enkelt bestämma mig för vilken linje jag helst vill hålla mig till och fokusera på den. Anar en hel del småjobbiga beslut framöver... 
 
Började lyssna på Winnerbäck efter en diskussion på jobbet i onsdags och är lite fast nu. Har faktiskt inte lyssnat särskilt mycket på honom tidigare men var väl i rätt sinnesstämning för den typen av musik helt enkelt. Svårt att hitta ny bra musik, jag fastnar lätt i det gamla. 
 
Ikväll ska vi på musikal. Jag & en kompis gick ihop och köpte biljetter till kvällens föreställning i julklapp till våra respektive. Det blir alltså både god mat, gott sällskap, förhoppningsvis en grym föreställning och så som pricken över i sover både barnen & hunden hos mina svärföräldrar så det blir dessutom sovmorgon på lördag. Superlyxigt! 
 
Piffad version av undertecknad:
 
 
Kommentera inlägget här: