Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Sluta köpa skrivhandböcker

Kategori: Allmänt

Ok, nu måste kag sluta köpa skrivhandböcker. Dessa damp ner i brevlådan igår.
 
 
Idag har hunden & barnen sovit hos barnvakt. Är så märkligt tomt och ödsligt. Längtar och ska dra för att hämta dem nu! 
 
Igår var vi och såg musikalen Book of mormon. Jag var lite skeptisk innan ska jag erkänna men den var verkligen bland det bästa jag har sett. Är man som jag väldigt svag för kraftfulla manskörer så är den snarast ett måste att se. De lyckas ta upp flera stora ämnen på denna korta tid allt med en härligt sjuk humortwist. Har nog aldrig garvat så mycket eller kanske framförallt så hjärtligt på en föreställning förut. Inga pliktskyldiga artighetsfniss här inte! 
Kommentera inlägget här: