Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Middagsmissar och respons

Kategori: Allmänt

Årets första respons lämnad ikväll. Det finns så många fina och riktigt bra texter och manus där ute i det mörka och tysta. Hoppas några av dem får möta marknaden framöver!

Måste säga att nyårsmiddagen igår blev rätt misslyckad men gästerna och maken var snälla och höll god min. Det enda som blev riktigt bra enligt mig var förrätten i form av gratinerad hummertoast med hummersoppa. Fast maken tyckte soppan var det sämsta på middagen. Jaja, smaken är som baken! Följde även DNs dryckestips och drack skumpa till alla rätter hela middagen. Det blev lite för mycket faktiskt så nästa år får det nog bli traditionella vinbyten under kvällen. Ska byta från dn till svenska Dagbladet tror jag. Har haft DN hela livet så kan vara bra att vidga sina vyer. Dessutom har SvD en juniorbilaga som jag hoppas ska tilltala min nyhetstörstande dotter.

Julgranen har börjat lukta surt, så skumt! Dags att hiva den i veckan...

Den första januari är världens bästa slappardag och vi har typ bara slappat, och kört fyra diskmaskiner :/
Kommentera inlägget här: