Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Lyrisk efter skidtur

Kategori: Allmänt

Älskar fjällen! Och Romme levererade riktig fjällkänsla. Men gud vad vi var ovana vid kylan. - 3 grader och vi höll på att förfrysa kändes det som. Börjar bli veklingar efter flera milda vintrar på rad här nere nu. Hoppas det kan bli tradition med en dag till Romme på julloven! Kanske ska klämma in en tripp i samband med sportlovet också... 
 
Här en av de gröna barnbackarna!
 
 
Igår läste jag klart den relativt tunna men ändå mycket inspirerande The bestseller code. Ska lägga ut min sammanfattning av den här när jag hunnit kolla igenom så man fattar vad det står! 
 
 
Kommentera inlägget här: