Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Flopp

Kategori: Allmänt

Piss också, körde ihop sig på jobbet och blev tvungen att jobba på tåget igår och kommer behöva jobba på tåget idag också. Överväger om jag ska redigera det sista ikväll/i helgen eller helt enkelt skjuta upp det en vecka. Får se var det landar...
 
Var är mina lugna veckor!? Hoppas komma ner mer och mer i intensitet framöver men det har inte gått lika lätt som jag trodde.
 
Att jag aldrig lär mig, tror alltid att saker ska gå snabbt och lätt och bra trots en väldig års massa erfarenhet som säger direkta motsatsen. Bara att inse att jag troligen kommer fortsätta vara tids- och resultatoptimist. Men det är klart, visste man i förväg hur jobbigt saker och ting skulle bli hade många av dessa saker antagligen aldrig blivit av. Kanske är det en försvarsmekanism för att orka sätta igång med grejer överhuvudtaget... 
Kommentera inlägget här: