Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Sex och ett halvt kapitel

Kategori: Allmänt

Så mycket hann jag jobba igenom förra veckan. vilket jag är nöjd med men inser att målet på åtta kapitel per vecka blir oerhört svårt att nå... 
 
Helgen var lite stressig till en början på lördagen men jag lyckades tagga ner till slut på eftermiddagen. Serverades denna lyxiga tillika supersmaskiga lördagsmiddag! 
 
 
Söndag var det biodags, Coco, den var riktigt bra med en rafflande twist precis på slutet! 
 
I helgen ska jag resa till Göteborg med några kompisar från förr. Får se hur party det blir eller om det blir mest myshäng. Ovant i alla fall, tror det var 2014 eller möjligen 2015 vi gjorde detta senast och då till Oslo (där en av oss bor). Men det blir en trevlig paus i vardagen! 
Kommentera inlägget här: