Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Hej igen!

Kategori: Allmänt

Hej igen vardag!
 
Verkligen nerräkning på gamla jobbet nu. Bara tre veckor kvar. Börja enligt riktigt nervös över det nya och ska försöka fokusera dessa tre veckor på att varva ner lite så jag är någorlunda fräsch när jag byter. 
 
Helgen var lyckad. Att hänga med dessa två mina äldsta vänner är aldrig fel. Göteborg levererade sol, oklanderlig service, bra mat och bra hotell med suverän frukost. Eftersom vi var tre hade vi bokat en juniorsvit för att få in alla och fick då en mindre och exklusiv frukostlounge där vi kunde kolla på sammandrag från vinter OS och käka och dricka gott i lugn och ro ända fram till kl 12. 
 
Första tallriken avslöjar nog att jag var rätt bakis tyvärr trots att vi fick raka vägen i säng efter middagen. Men det var en lång middag med en hel del vin...
 
 
Shoppingen gick sådär. Det jag behöver är en handväska, ett skärp och ett rött linne. Det jag köpte var örhängen (från Cos)  och ett nagellack (HM). Men de var iofs fina. Alltid lättare att köpa saker man inte behöver än såna man behöver. 
 
Här är grejerna. 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Annika säger:
    2018-02-26 | 10:56:04
    Bloggadress: http://www.nastasida.blogspot.se

    Kul att helgen blev lyckad, och vilka snygga örhängen! Extremt behärskad shopping måste jag säga :-)

    Svar: Tack, väldigt nöjd med dem!
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: