Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Trevar på kapitel 2

Kategori: Allmänt

Igår la jag ut en liten trevare på kapitel 2. Känns svajigt, hoppas kunna jobba vidare med synopsis idag men får se hur det blir. Fortsätter köra på känsla är tanken.
 
Åtta arbetsdagar kvar till julledigheten bara (totalt 12 arbetsdagar kvar på detta jobbet!!) = åtta skrivdagar. Och åtta dagar att vänta på förlagssvar...
 
Är ensam med barnen under jullovet sedan och hoppas på mycket snö så vi kan åka skidor! Men ser mörkt ut på den fronten. 
 
Annars är jag lycklig efter gårdagens tandläkarbesök där jag fruktade det värsta, det visade sig vara 10 år sen jag var där senast. Turligt nog såg allt bra ut. Puh! Tror inte jag ska utmana ödet genom att vänta tio år till dock...
Kommentera inlägget här: