Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Små steg framåt

Kategori: Allmänt

Några små steg framåt i manuset blev det igår men det var svårt att uppmana den rätta energin och gissar att det kommer fortsätta så denna vecka.
 
Mycket annat som snurrar i huvudet, jul, nyår, kommande jobbbyte.
 
Som en skänk från ovan kom ett nytt avsnitt av Förlagspodden plus att de meddelade att de släpper ett till avsnitt i år, på nyårsafton! Älskar den podden! 
 
Tänkte tidigare att det skulle vara skönt att komma in några dagar i början av nästa år och städa av det sista på gamla kneget men nu ångrar jag att vi inte satte sista datumet till årsskiftet så att man hade kunnat få en total rensning och frihet inför jul. Men, men, får bli en läxa till eventuella framtida jobbyten även om jag hoppas bli kvar på mitt nya jobb länge och väl! 
Kommentera inlägget här: