Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Fortsatt tråk

Kategori: Allmänt

Fortsatt tråkredigering utan några större problem konstaterade. Det positiva med denna tråkredigering är att mitt jobb plötsligt känns väldigt roligt och givande, haha! Väldigt skönt faktiskt eftersom det är där det mesta av min vardagstid hamnar... Kan ha skippat ett av skrivpassen igår för att jag inte var på humör, men men, även solen har väl sina fläckar... 
 
Måste bara tipsa om avsnittet av podden 60 minuter där Per Wästberg är gäst. Också väldigt bra och intressant! 

KOMMENTARER:

  • www.nastasida.blogspot.se säger:
    2018-08-22 | 09:23:34

    Hihi, vilken rolig aspekt av redigeringen, att brödjobbet känns roligare :-D
    //Annika

    Svar: Ja hur sjukt är inte det!?
    Helena Dahlberg

  • Jessica Högberg säger:
    2018-08-22 | 09:56:55
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/

    Oh, du får lägga in ett extra när skrivarlusten kommer tillbaka... blir toppen ska du se!

    Svar: Precis, förr eller senare slår den till igen!
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: