Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Vårtecken

Kategori: Allmänt

Äntligen är våren ett faktum. Dagens första säkra vårtecken var
 
1. Hämta morgontidningen i Foppa-tofflor (ja hunden har gnagt sönder även dem litegrann)
 
 
2. Kaffe på ”Soldäck”
 
 
3. Jag kan inte låta bli att citera GES, Stanna världen en stund! 
 

KOMMENTARER:

  • Fröken Rödlök säger:
    2018-04-14 | 17:13:09
    Bloggadress: http://www.frokenrodlok.se

    Åh vad härligt! Jag kanske borde få på mig lite kläder, öppna dörren och se om det är lika skönt här som det ser ut att vara hos dig =)

    Svar: Ja kanske det!?
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: