Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Skrivarvänner!!

Kategori: Allmänt

Nu är jag så sjukt glad och imponerad över mina fantastiska skrivarvänner!
 
Förutom finfin pepp via bloggen och skrivarvänner som varit inne och läst om min titeldepp här så kom min responsgrupp till undsättning. Måste säkert ha varit en slump men både igår kväll och tidigt imorse damp det ner respons på delar av manuset som var riktigt rolig och peppande och positiv och gav massa ideer och energi. Kan inte fatta vilken sjukt bra tajming.
 
Det påminner mig om att jag vore inte där jag är idag om det inte var för alla mina fina supervärdefulla skrivarvänner som många sitter i samma sits som jag själv med drömmar om att bli utgivna. Vi kommer lyckas en vacker dag, det tror jag verkligen så mycket energi och vilja det finns runt omkring mig. 
Kommentera inlägget här: