Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Lunka på, lunka på...

Kategori: Allmänt

Fortfarande långan väg att gå innan manus är ”klart” men jag lunkar på här. Inga stora problem har dykt upp under redigeringen hittills så det är jag tacksam för.
 
Även yrkesmässigt lunkar det på och jag kan konstatera att mitt arbete inte skiljer sig nämnvärt från en arbetsgivare till en annan, mitt liv är förvånansvärt likt och jag är redan efter några få veckor inne i en bekväm lunk även på jobbet. Med lite bättre lön då. Så vill jag ha en riktig förändring krävs ett filbyte. Närmast tillhands då att gå tillbaka till konsultandet. Får suga ett tag på den karamellen... 
Kommentera inlägget här: