Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Bra till häcken!

Kategori: Allmänt

Lycka är när man ska klippa häcken och hittar ett nytt lååångt avsnitt från Skrivdrömmar i poddbiblioteket! Hoppas nu bara det fortsätter vara uppehåll, regnar det går jag in... 
 
Imorse hängde jag på simskolan, i eftermiddag hänger jag på fotbollsskolan. Gillar den delen av att vara förälder, kan vara därför våra barn har (för?) många aktiviteter :/ 
 
Och såklart tänker jag en hel del på knytblusar och akademien. Finns väl ingen litteraturintresserad människa som inte gör det dessa dagar. Vågar man hoppas på en ljusnande framtid? 
Kommentera inlägget här: