Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Paus idag

Kategori: Allmänt, Redigera

Jobbar hemifrån så idag blir det skrivpaus. Möjligen att jag hinner ett litet pass när ungarna är på sina aktiviteter under kvällen. Men det kan vara svårt att koncentrera sig i de miljöerna...
 
Har suttit så intensivt på kvällarna (och kanske lite in på nätterna också) att jag nog inte vågar säga vilken sida jag hunnit till men takten har gått upp rejält och en genomgång under september känns nu helt rimlig. 
  
Nu blir det dags för lite betalt arbete här. Avtal att skriva, tvister att bearbeta, nya rutiner att ta fram och ett lagförslag att ta ställning till. Häpp! 

KOMMENTARER:

  • Annelie säger:
    2017-09-13 | 14:27:19
    Bloggadress: http://enbokstavitaget.wordpress.com

    Det kan väl vara skönt med en paus ibland! Själv gör jag tvärtom - maken är borta över natten så jag passar på att ta en skrivarkväll. :-)

    Svar: Lyx med skrivarkväll! Hoppas den blir riktigt lyckad :)
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: