Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Måndagsångest

Kategori: Allmänt

Inne i vardagen så pass att måndagsångesten är här igen.  Nu dröjer det länge innan man får ha nån längre semester igen. Julen ligger lite bättre i år än förra året sett till antal lediga dagar. Nästa år däremot ser det riktigt bra ut med julafton på en måndag. 
 
Om jag nu ska vara klar med redigeringen av mitt manus under september som jag föresatt mig så är det 12 skrivdagar kvar. Jag ligger nu på sid 70/353. 283 sidor kvar med andra ord. Det blir 23 sidor om dagen det. Vilket inte är möjligt att hinna med nuvarande skrivtid (om inte texten plötsligt skulle visa sig vara av fantastiskt bra kvalitet...). Så nu måste jag fundera på att förlänga den här redigeringsomgången eller hitta mer skrivtid. 
Kommentera inlägget här: