Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Respons och framåtblick!

Kategori: Allmänt

Denna vecka ska jag ägna åt respons och framåtblickande. Har skickat iväg en liten bit av mitt första  manus till vår responsgrupp och har några texter därifrån att ge respons på. Mysigt! Sedan ska jag ägna veckan åt att fundera på vad jag ska göra härnäst. Nytt manus eller återupptagande av det gamla tillika mitt första. Är i alla fall helt säker på att deckaren ska få vila ett tag nu innan jag vågar öppna det dokumentet igen... 
 
Skönt att jobba hemma. Lugn och harmoni råder, blir så himla hungrig bara. Är väl alla hundpromenader :/ 
 
Imorse blev det levande ljus vid frukostbordet, hösten är här på riktigt nu med vindar och regn.
 
Kommentera inlägget här: