Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Fredagsmys för förkyld

Kategori: Allmänt

Lyxade till det med detta lilla fredagsmys som var det enda jag var sugen på ikväll!
 
 
Mintvarianten var mycket lik gamla klassiska ”läkerol special” med en dragning åt fishermans friends. Den andra smakade lite kola men inte tillräckligt mycket för att ge ”godiskänsla”. Inte lika goda som de vanliga saltlakrits men de fanns inte i hyllan...
 
Bilden är den första jag tagit med nya mobilen, var den snyggare tro!? 
 
Helgen kommer lägligt, helt slut! Funderar på att skippa gymnastiken (där jag är tränare för barn födda 2012) imorgon. De vill nog inte ha mina baciller... 
Kommentera inlägget här: