Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Diagnos: sjuk på riktigt

Kategori: Allmänt

Blev en riktig kvällsblaskerubrik detta, men det kunde inte hjälpas.
 
Kunde, mina begränsade medicinska kunskaper till trots, igår konstatera att jag måste vara sjuk på riktigt när jag från konferensens fikabrödsutbud utan att tänka mig för och helt spontant valde att ta två jordgubbar och en physalis. Jösses! 
 
Annars så går det fortsatt bra och peppigt med skrivet och även livet i övrigt (förutom bacillerna då men nästan så att jag har vant mig...)
 
Klassfest med kidsen ikväll, ska bli sååå kul och kanske ett minne för livet för några av dem. Första klassfesten :) Själv minns jag att det var väldigt pirrigt och att jag hade en rosa klänning. 

KOMMENTARER:

  • Elin Säfström säger:
    2017-10-26 | 09:27:46
    Bloggadress: http://allabloggarutomjag.blogspot.se/

    Två jordgubbar och en physalis!! Jesus, det måste vara allvarligt:)

    Svar: Ja inget snack om saken ;)
    Helena Dahlberg

  • Ninas corner säger:
    2017-10-26 | 21:15:21
    Bloggadress: http://ninascorner.blogg.se

    Oj så gott med jordgubbar och physalis. Fast fikabröd ÄR ju snäppet godare... :D

Kommentera inlägget här: