Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Hmm

Kategori: Allmänt

Ah, redan fredag och har inte alls fått den flygande omstart jag hade hoppats på... Valet och kvalet nu om jag ska jobba på med responsen eller gå in i redigeringen. Vore ju skönt att då in åtminstone någon dag denna vecka. Får nog bli redigeringen ändå. 

Imorgon fyller äldsta dotter åtta. Nervöst tycker jag, stora förväntningar i omlopp. Hoppas hon blir nöjd. Ikväll blir det till att baka! Ska bara ta mig igenom dagen först. Kommer nog gå bra men blir tomt utan att ha dottern med sig som igår. Var trevligt med en följeslagare faktiskt... Blev lite Pokémon go på väg in och en sväng på lunchen. 
 

KOMMENTARER:

  • Marie: Mitt skrivliv säger:
    2017-11-06 | 05:32:44

    Redigeringen ska inte bara göras, det ska finnas tid också! Sådana detaljer 😄 Hoppas du lyckades brotta loss några timmar och att du tog dig framåt. Jag är i samma läge och ska bita tag i det sista i dag.

    Svar: Bra där, lycka till! Ja det är frustrerande det där med att hitta tiden...
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: