Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Panik och datorhaveri

Kategori: Allmänt

Ah, den hemska hemska lilla mannen fixade ingenting igår visade det sig. Tvärtom fungerar de nya tangenterna om möjligt ännu sämre. Det funkade såklart hur bra som helst när jag provade de 5 min han var förbi mig efter skiftet. Sedan var tangentbordet stendött! 
 
Missade ett helt skrivpass igår eftermiddag och fick dessutom cykla till mina föräldrar och låna deras tangentbord (igen) på kvällen. Det enda lilla positiva var den sköna cykelturen. Så nu blir det att konka runt på ett tangentbord idag igen... 
 
Så trist det är med pendlingen när man inte kan skriva! Hade mycket svårt att klara tågresan utan något tidsfördriv. 
 
Till råga på allt har vårt tv-abonnemang slutat fungera vilket de inte kunnat lösa på hela veckan och nästa vecka är det Eurovision vilket gör mig supernervös! Vill inte missa!! 

KOMMENTARER:

  • Elin Säfström säger:
    2017-05-07 | 15:49:31
    Bloggadress: http://allabloggarutomjag.blogspot.se/

    Hahaha! "Den hemska hemska lilla mannen"😂 Kan livligen föreställa mig. Bara roligt på behörigt avstånd, det förstår jag. Hoppas det ordnar sig med allt, inklusive mello.

Kommentera inlägget här: