Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Skrivdagar bokade!

Kategori: Allmänt

Hade ju tänkt dra iväg två dagar och en natt på hotell för att prova på att skriva mer fokuserat men hade inte riktigt koll på hur dyrt det är att bo på hotell nu för tiden, jösses! 
 
Efter många timmars surfande hittade jag till slut fram till ett nyöppnat hotell i Uppsala som hade ett bra öppningserbjudande så nu har jag äntligen bokat ett rum över allhelgona. Gäller bara att övertala min skrivkompis att haka på också men har sonderat terrängen och det verkar finnas intresse så nu håller vi tummarna. Kommer inte vilja åka helt själv... 
 
Fortsatt bacillattack på hemmafronten. Börjar känna mig riktigt sluten efter flera nätters dålig sömn. Får se hur allt går idag...

KOMMENTARER:

  • Kristina säger:
    2017-03-28 | 13:05:01
    Bloggadress: http://kristinawestling.se

    Tjoho, välkommen till finaste Uppsala :) Har inte själv hunnit testa hotellets skybar men enligt min kollega ska den vara helt fantastisk. Hoppas att din skrivhelg blir riktigt lyckad!

    Svar: Ja det är dina hoods! Ojdå, hoppas den inte är alltför mysig den där sky baren :/
    Helena Dahlberg

  • Elin Säfström säger:
    2017-03-28 | 13:20:19
    Bloggadress: http://allabloggarutomjag.blogspot.se/

    Det låter alldeles, alldeles underbart. Riktigt bra idé. Och - ja - det är så HIMLA dyrt!

    Svar: Ja det känns superlyxigt! Första gången jag lägger pengar på min hobby så det är lite extra stort.
    Helena Dahlberg

  • Ninas corner säger:
    2017-03-28 | 22:11:20
    Bloggadress: http://ninascorner.blogg.se

    Åh, vad mysigt det låter! Kanske man skulle slå till och ta en helg någon gång. Vilken dröm att bara få sitta ostörd och skriva...! :)

    Svar: Ja det känns superlyxigt!
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: