Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Kortvecka=stressvecka

Kategori: Allmänt

Går in i kortvecka nu eftersom vi jobbar halvdag torsdag och är lediga fredag. Det här kommer helt klart bli den stressigaste veckan skrivkursmässigt. Ska hinna ge respons på 3 x 20 sidor så det blir en respons om dagen de dagar jag reser. Men det ska nog gå. Tjuvstartade lite med den första texten som jag läste och började  fundera lite kring i helgen. Det försprånget kommer jag behöva. 
 
Min egen text skickade jag in redan i lördags kväll och ser verkligen fram mot att få se hur den landar! 
 
Börjar få sommarfeeling. Så här såg det ut i söndags kväll på "vår" lilla strand och bryggan nedanför oss. Underbart! 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Annika säger:
    2017-06-19 | 08:47:41
    Bloggadress: http://www.nastasida.blogspot.se

    Ser underbart ut! Bor ni där? Känner ett visst avund nu i så fall :-)

    Svar: Ja det är faktiskt galet lyxigt, vi bor två minuters promenad från denna brygga och så stranden som ligger brevid bryggan. Vi har ingen sjöutsikt eller så men jag är mycket tacksam och tycker det är en fantastisk lyx att kunna gå ner för ett kvällsdopp i havet. Men det innebär långa resor till jobbet, vilket gör att jag kan skriva på mina manus iofs så är win-win egentligen :)
    Helena Dahlberg

  • Annika säger:
    2017-06-19 | 11:11:03
    Bloggadress: http://www.nastasida.blogspot.se

    Ja men där har du ju verkligen lyckats få till livskvalitet på många sätt! Helt underbart ställe :-)

Kommentera inlägget här: