Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Författardrömmen får ny fart!

Kategori: Allmänt

Idag fick författardrömmen ny fart efter en riktig skitvecka på jobbet. Det positiva är att det ger eld i baken vad gäller skrivandet. Nu jävlar ska jag sprutta på här så jag kan få ett lugnt och behagligt liv, skrivande i min ensamhet långt bort från vidriga strebers och djävulskap.

Får väl se om jag hinner lugna ner mig över helgen...

KOMMENTARER:

  • Elin Säfström säger:
    2017-06-04 | 11:56:59
    Bloggadress: http://allabloggarutomjag.blogspot.se/

    Skitbra!! Självklart ska du komma dit där du kan skriva på heltid!!

    Svar: Ah älskar denna peppen, blir alldeles tårögd här. Självklart, är ju bara så det ska vara. Tack, tack, tack! Du gjorde min dag!
    Helena Dahlberg

  • Elin Säfström säger:
    2017-06-04 | 14:30:26
    Bloggadress: http://allabloggarutomjag.blogspot.se/

    Javisst, glöm det aldrig!

    Svar: Nej, får skriva ut denna tror jag och sätta på insidan av pärmen till mitt skrivblock!
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: