Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Semesterläsning beställd

Kategori: Allmänt

I augusti drar vi en vecka till västkusten, Smögen liksom förra året. Har beställt reseläsningen i god tid nu så böckerna hinner komma fram. Har haft en del leveransbekymmer vad gäller online-köp senaste tiden (inte från någon av bokhandlarna dock men vill vara på säkra sidan). 
 
Jag själv tänkte läsa Den åttonde dödssynden av Rebecka Edgren Aldén. 
 
Sedan har vi som tradition att barnen får någon bok att ha med som godnattsaga inför varje resa. Äldsta dottern ska få Legenden om Sally Jones (Jakob Wegelius) och minstingen Älvsommar (Mårten Sanden). Tror dessa två dessutom kan bli bra inspiration till mitt kommande barn/ungdomsboksprojekt också! 
 
Idag hoppas jag få tillfälle att bara slappa. Men vi får väl se... 
Kommentera inlägget här: