Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

... och lite skrivsysslor med...

Kategori: Allmänt

Har ju inte bara slappat idag utan även skickat in min tredje text för respons och börjat jobba med min egen feed back till en skrivkompis text.
 
 
Här är min skrivfåtölj där jag sitter med datorn om kvällen (ibland). Datorn ligger på en av ytterst få inredningsdetaljer som jag faktiskt bryr mig om, en kudde jag köpte i Danmark under en resa med några pluggkompisar ca 2005-2006 nåt sånt. Den är helt fantastiskt gosig/len och superfin dessutom! Fåtöljen är faktiskt en av de andra inredningsdetaljerna jag bryr mig om, fick den av min man när jag fött vårt första barn. Och den är också fantastiskt skön! 
Kommentera inlägget här: