Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Hund i sängen...

Kategori: Allmänt

Helt slut idag efter fyra nätter med en hund i sängen. Sover inte bra med honom där i mitten av vår dubbelsäng.  Plötsligt börjar han tassa runt på en och lägger sig att sova över en eller slickar sina tassar så jag vaknar. Instt blir sista natten, riktigt skönt ska det bli att sova normalt igen sen. 
 
Idag var det sista Skansenshowen, Dollystyle var gästartister, ojoj vad populära de är. Knökfullt på Solliden! Och supersynkade i alla danser, hade många bilder som den här i telefonen. Min femåring satt snällt och väntade i fyra timmar innan showen drog igång. 
 
 
 
Ligger i sängen nu sen kl 19 (farligt nära min resgodisgömma till på tisdag...) Ska ta och skriva ihop några responstexter nu och sen somna. Godnatt! 
Kommentera inlägget här: