Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Solglimt

Kategori: Allmänt

Igår fick vi svettas under några minuter på en utflykt till närliggande Nerja, nedan en utsiktsbild från mysiga restaurang portofino. Imorgon hoppas jag att det blir sol & vi kan slappa i huset sista dagen innan hemresan på denna korta semester. Vi är i Los Romanes, tror dock verkligen inte det har med romaner att göra men vad vet jag :/ 
 
Har även ställt mitt barn i kö till tennisskolan vilket man kan göra fr.om. det år de fyller 5, vilket min dotter gör i år. Får hon inte plats på tennisskolan nu så måste det väl vara nåt fuffens eller tänker alla föräldrar på detta det första de gör på det nya året!? Återstår att se om hon vill börja spela sedan men alltid bra att ha möjligheten om intresse finns. Däremot är det lite sorgligt att det finns så ont om platser inom många barnsporter. Här är det bara på fotbollen alla barn som vill garanteras en plats... 
 
 

KOMMENTARER:

  • www.nastasida.blogspot.se säger:
    2017-01-02 | 23:29:50

    Ser ju härligt ut :-)
    //Annika

Kommentera inlägget här: