Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Så var det det också ja...

Kategori: Allmänt, Roman, att skriva, dagbok, vi som skriver

Just det, när jag lämnar barnen tar jag bilen halva vägen så då brukar jag inte skriva. Det hade jag helt glömt bort men märkte imorse... Ska hämta dem idag dessutom så blir inget då heller. Och inte imorgon för då jobbar jag hemma. Får nog lite räkna bort denna vecka skrivmässigt tyvärr. Typiskt när man just kommit igång men sånt är livet.
 
Det kommer nog en tid när barnen är äldre och jag har hur mycket tid som helst att skriva. Kommer jag känna samma sug då är frågan eller är det just själva utmaningen jag är ute efter? Har alltid varit svag för utmaningar, på så sätt att jag inte kan neka till en. 
Kommentera inlägget här: