Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Inspiration medelst vila

Kategori: Allmänt, Inspiration, att skriva, dagbok

Igår blev det kväll på;
 
 
Barnsligt förtjust i lekland faktiskt. I alla fall en vardagkväll när det är så här tomt och man är så gott som ensam.
 
Sedan stekte jag pannkakor samtidigt som jag skrev ett protokoll. Pannkakorna gick sådär, får hålla tummarna att jag lyckades bättre med protokollet. 
 
 
Onsdagar jobbar jag hemma så det blir inget skrivet idag heller, men jag bygger i alla fall upp riktigt till ett riktigt ordentligt skrivsug mellan varven när det blir såna här "tomma" dagar. Alltid nåt att glädjas över... 

KOMMENTARER:

  • Annika säger:
    2017-01-18 | 09:21:21
    Bloggadress: http://www.nastasida.blogspot.se

    Kommer att ha såna dagar nästa vecka, mannen ska åka bort och då blir det inte så mycket skrivet mitt i allt annat som ska göras. Försöker se det som du, inspiration medelst vila, och även som mystid med barnet :-)

Kommentera inlägget här: