Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Hemmahäng

Kategori: Allmänt

Sista dagen på semesterorten blev en dag helt i min smak. Hängde i trädgården och tog en enkel promenad bara längs de krängande bergstigarna till den minimala byn och tillbaks. Underbart! Här finns pool, om än iskall, katter, citrus- och olivträd. 
 
 
Imorgon blir det nitton grader och sol. Vi ska resa hem. Det är nog det främsta skälet att jag egentligen inte gillar att resa till solen på vintern... 
 
Nu kom jag just på att jag missade att lyssna på senaste avsnittet av skriv en bestseller... så det ska jag göra nu i sängen. Flyt! 
 
 
Kommentera inlägget här: