Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Summering januari

Kategori: Allmänt, Roman, att skriva, dagbok

Ja, min terminatortaktik funkade på så sätt att jag satte mig på tåget och fick ner drygt 3000 tecken på inresan. Det tog några minuter extra att komma in i rätt mode men sedan kändes det ganska mycket som vanligt igen faktiskt. Att det blev fler tecken än normalt kanske berodde på att jag bestämt mig för att köra på utan eftertanke. Unnade mig sedan en paus på resan hem, lyssnade på pod och ringde några samtal. 
 
Januari blev totalt 17 skrivpass och 49 000 tecken. Riktigt kul att se. Hoppet om att bli klar någon gång inom överskådlig framtid lever. 
 
Idag blir det hemmajobb och skrivpaus. Den här katten vi har är så superkelig!
 
Kommentera inlägget här: