Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Stökigt & Skriva

Kategori: Allmänt, Roman, att skriva

Det är stökigt nu & mycket på gång. Speciellt på jobbet har det lossnat för mig på flera fronter samtidigt så det kommer bli ett tufft jobbår. 
 
I tisdags kom tidningen Skriva i brevlådan men den hann jag tappa bort igen innan jag ens hunnit så mycket som öppna den. Gick istället in på deras hemsida där jag stötte på den här artikeln som jag verkligen gillade men var trött och orkade bara skumma igenom snabbt så jag sparar länken här om jag skulle vilja gå tillbaks till den senare.
 
 http://tidningenskriva.se/horace-engdahl/
 
Går jag i mål med mitt skrivmål om 10 000 tecken denna vecka blir jag imponerad av mig själv! 
Kommentera inlägget här: