Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Så jävla bra!

Kategori: Allmänt

Står och väntar på bussbyte under denna fantastiska morgonhimmel!
 
 
 
Var tvungen att kolla upp en grej i ett tidigare kapitel innan jag började på detta så fick scrolla lite för att hitta rätta stället. Fick sån jäkla känsla för manuset när jag svepte genom de första kapitlen och läste ett av dem. Det är så jäkla bra! Hade helt glömt hur bra detta är! Nu är jag supertaggad igen. Ska bli så kul när jag får börja redigera sen om några månader. Längtar!! 

KOMMENTARER:

  • Annika säger:
    2017-02-10 | 07:56:43
    Bloggadress: http://www.nastasida.blogspot.se

    Vilken underbar känsla!! Jag är inne i en känsla av att mitt manus suger, och blev faktiskt lite peppad nu!

    Svar: Ja dessa svackor... Det bästa med dem är att de går över!! Pepp, pepp!
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: