Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Alla hjärtan

Kategori: Allmänt, Roman, att skriva, dagbok

Så var det dags för alla hjärtans dag igen. Vi brukar inte fira den särskilt men barnen pratar en hel del om den så köpte en ask geléhjärtan igår ändå. Möjligen kommer jag också visa min moderliga kärlek med att ta dem på lekland. Får se vad jag orkar i eftermiddag. Den här dagen ser inte ut att bli så stressig jobbmässigt i alla fall. Skönt! 
 
Skrivpasset igår gick bra. Ytterligare personlig framgång under måndagen var att vi (jag & min man) tränade 45 min på gymet efter jobbet, så nu är jag superskskig. Kan det verkligen vara nyttigt att styrketräna!? 

KOMMENTARER:

  • www.nastasida.blogspot.se säger:
    2017-02-14 | 09:14:01

    Haha, gymade igår jag med och är helt ärligt nöjd med att vaba idag då jag har träningsvärken from h-ll. Hoppas gymandet åtminstone är nyttigt på sikt?
    /Annika

Kommentera inlägget här: