Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Summering

Kategori: Allmänt

Blev luddigt att summera denna vecka. Ett skrivpass har jag för mig att jag fick in i måndags men har inte noterat det i ”skrivdagboken” jag har i telefonen. 
 
I helgen blir det gympauppvisning och julbord med ena sidan av släkten. Har även lovat ungarna att de ska gå göra smällkarameller. Borde köpa julgran också men tror inte det hinna med... 
 
Har även ett till bokpaket som väntar på att bli utplockat :)
 
Tillägg från bussen, lyckades på något sätt få till ett skrivpass på tåget in, 10 sidor framåt totalt denna vecka. Övervägde att ta bort kapitlet jag håller på med nu men valde att lägga till några meningar som gav nerv och närvaro istället. Kan inte radera allt vilket ju är den enkla vägen ut från ett problemkapitel.... 

KOMMENTARER:

  • Annika säger:
    2017-12-15 | 15:39:04
    Bloggadress: http://www.nastasida.blogspot.se

    Det är så mycket den här årstiden!
    Hoppas det finns utrymme för någon typ av lugn under helgen :)

    Svar: Ja, men sen, efter nästa vecka, har jag två veckors semester så känns ändå ok!
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: