Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Skriv under tunga ögonlock

Kategori: Allmänt

Igår skrev jag under tunga ögonlock. Men nog fan blev det rätt bra. Tror jag. Har gått igenom positiv och peppande respons på min nya inledning också. Och justerat några akuta missar som kom upp i samband med den. 
 
Inte piggare idag trots att jag somnade när jag la barnen vid nio igår kväll.
 
Julgran inköpt. Ikväll ska den tas in och kläs, sedan är det julstämning på riktigt. Släpar mig till kontoret där det vankas julfika i eftermiddag. Något att se fram emot för mig som missade julfesten pga dotterns teaterföreställning som var samma kväll. 
 
En julklapp glömd som jag måste handla imorgon också. Sen är allt klart. Förutom maten men vi ska bara göra Janssons frestelse och revbensspjäll så det blir inte så betungande. 
 
Nej nu får det vara färdigbabblat här och dags att plocka ur diskmaskinen. Häpp! 
Kommentera inlägget här: