Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Inget skriv idag

Kategori: Allmänt

Kan summera veckan redan nu eftersom jag tyvärr jobbar hemma idag igen och därmed förlorar skrivtiden. 
 
Förlagsutskicken gör att jag är väldigt nöjd med denna vecka och har fått nytt hopp för deckaren. Sid 193/274 i redigeringen. Blir tajt att hinna med all redigering till jul så får se till att sprutta på kommande veckor. Framförallt sista veckan före jul hoppas jag kunna orka/hinna/prioritera ett litet slutryck.
 
Nu är motivationen inte så hög på något plan. Rekryteringsprocessen tar mycket must men är snart färdig på ett eller annat sätt. Förhoppningsvis med ett nytt jobb men det är väl 50/50 nu då vi var två som gått vidare till sista intervjun. 
 
Hoppas på en lugn helg!

KOMMENTARER:

  • Elin Säfström säger:
    2017-12-08 | 10:17:17
    Bloggadress: http://allabloggarutomjag.blogspot.se/

    Men vad fantastiskt att det går så bra i rekryteringsprocessen (som jag vet att vi båda avskyr).

    Hurra för deckarhopp!:)

    Svar: Japp, det är skönt. Får hoppas det går hela vägen nu bara. Finns få saker som är så förödande för arbetsmoral och engagemang som att söka nytt jobb på annat håll...
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: