Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Slutet

Kategori: Allmänt

Igår lämnade jag in min sista respons på kursens fjärde inlämning, en dag sent men men... På måndag ska sista egna inlämningen in, vad snabbt det har gått ändå! Då lämnar jag in slutet vilket gör mig lite extra nervös. Det och början känns som det viktigaste vid förlagsinskick vad jag lyckats läsa mig till. Tillsammans med sidan 100 om man får tro vissa :/ 
 
Idag ösregnar det här så vi tar en slappardag hemma i huset. Känns helt rätt efter gårdagens intensiva  dag med heldagsutflykt till fantastiska Hållö som jag inte fick några kort på tyvärr och sen middag på nån restaurang. Alltihop hela min familj och alla barn, 15 pers. Härligt intensivt. 

KOMMENTARER:

  • Annika säger:
    2017-08-09 | 15:17:02
    Bloggadress: http://www.nastasida.blogspot.se

    Så spännande att lämna in slutet för bedömning! Kommer så klart att gå jättebra :-)
    Sidan 100 är alltså viktigare än de andra, det visste jag inte och blev så klart tvungen att kolla min i senaste manuset. Den var inte så pjåkig, men jag har bättre :-D

    Svar: Tusen tack för pepp, blir en spännande höst känner jag! Ja vem vet om det stämmer det där med sidan 100 men har hört det från lite olika håll. Kanske en myt som blir sann till slut om tillräckligt många nämner den?! Härligt att den kändes ok din sida 100. Får kolla på min när jag har en utskickbar version sen. Än är det mycket som kan ändras och omöjligt att förutse just vad som blir sidan 100...
    Helena Dahlberg

  • Marie: Mitt skrivliv säger:
    2017-08-10 | 06:02:35
    Bloggadress: http://mittskrivliv.wordpress.com

    Grattis! Vad roligt :)

    Svar: Tack!!
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: